Turystyka w nowej wersji

Turystyka w nowej wersji

Nowe marki turystyczne mają dzisiaj wyjątkowo spore pole do popisu, albowiem zdecydowana większość firm pośredników znanych od dekad kompletnie ośmieszyła się w ostatnich latach. Wydaje się, że kryzys finansowy kompletnie pogrążył niektóre marki, ale sposób ich zarządzania wskazuje raczej na to, że błędy popełniano już wcześniej i dana firma nie miała najmniejszych szans na odniesienie sukcesu w perspektywie wielu lat. Wygranie na krótkim dystansie nie było oczywiście trudne – ludzie najchętniej wybierali te firmy, które oferowały bardzo dobrą opiekę nad turystami na każdym etapie podróży. Chodzi o to, aby konsument miał pewność, że wszystkie formalności, szczepienia i informacje kluczowe dla przetrwania w danym miejscu, zostały mu przekazane szczegółowo. Jednocześnie przez lata ludzie chętnie korzystali z pomocy pośredników, ponieważ ci gwarantowali zdecydowanie najniższe ceny. Jeśli oferowali hotelom i liniom lotniczym sprzedaż tysięcy noclegów i biletów – mogli negocjować zdecydowanie bardziej konkurencyjne ceny. Niestety w pewnym momencie rynek się załamał i nagle ani sprzedaż biletów lotniczych, ani noclegów hotelowych, nie stała na zadowalającym poziomie. Nie należy więc dziwić się tym współczesnym przedsiębiorcom, którzy starają się odnieść jeszcze sukces na tym rynku i przejąć część schedy po poprzednich liderach turystyki.