Przez kilka ostatnich lat bardzo poważnie osłabiła się siła wielu turystycznych marek. Najważniejsze w przemyśle podróżniczym jest oferowanie klientom takiego wypoczynku, jakiego nie są w stanie zapewnić sobie samodzielnie. To klucz do odniesienia sukcesu zwłaszcza dzisiaj, gdy zdecydowana większość podróżników sprawdza informacje o noclegach w hotelach oraz możliwych trasach w Internecie. Wszyscy turyści korzystają z podobnych stron internetowych i chętnie dzielą się na nich swoimi przeżyciami z noclegu w danym hotelu czy wspinaczce konkretnym szlakiem – dzięki temu zaś możliwe jest dowiedzenie się, jak wygląda hotel, zanim się do niego wejdzie. Zbyt niski poziom pokoi hotelowych to jeden z najpopularniejszych powodów niezadowolenia turystów po powrocie do kraju. Biura podróży chętnie pokazują w swoich katalogach niesamowite pokoje, gwarantujące najwyższy komfort wypoczynku i poniekąd w ten sposób zdobywają sobie nowych klientów. Jeśli więc pokój nie jest zgodny z ustalonymi standardami, ludzie zaczynają protestować. W końcu każda umowa o wycieczkę zorganizowaną przez pośrednika jest umową, z której obie strony muszą się wywiązać. W ostatnich miesiącach niestety coraz głośniej jest o tych wypadkach, w których niestety pośrednik kompletnie nie wywiązał się ze swoich obowiązków lub co gorsza – świadomie oszukał konsumenta.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply