Turystyka oparła się skutecznie uboższym portfelom klientów,chociaż nie obyło się to bez elastyczności i zmodyfikowaniu ofert biur podróży. Klientela stała się bardziej wybredna w kwestii ceny a jednocześnie absolutnie nie chciała rezygnować ze standardów do jakich została przyzwyczajona. Trzeba było znaleźć złoty środek by oprzeć się wizji znacznego zmniejszenia zainteresowania wyjazdami. Znamiennym jest wyszukanie takich propozycji, które będą innowacyjne a jednocześnie pozwolą zaoszczędzić klientom, którzy po skorzystaniu z takiej tańszej – ale tak samo jak wcześniej – atrakcyjnej oferty powrócą. Do łask powróciły wczasy i wycieczki po Polsce. Jednakże zakątki jakie są w propozycjach to dotychczas niemal zapomniane miejsca, które przez szereg lat zmieniły się w bardzo atrakcyjne turystycznie miejsca. Połączono wyjazdy z wieloma atrakcjami, znaczny nacisk położono na wszystko to co jest ekologiczne. Wyjazdy zagraniczne wzbogacono o oferty wycieczkowe, kilkudniowe, za to oparte na jakimś znaczącym wydarzeniu. Zagraniczne wczasy zyskały nowego kształtu dzięki lepszym ofertom cenowym. Niezmiennie królują oferty last minute, ale z powodzeniem wprowadzono ich przeciwwagę – first minute, która jest bardzo korzystna cenowo dla klientów i zapewnia o powodzeniu realizacji projektu biuro podróży. Modne stały się też podróże traperskie, pozbawione luksusów, za to pełne wrażeń i spontaniczności. Można pokusić się o stwierdzenie, że trudne czasy przyniosły dla turystyki nową, świeższą twarz.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply